Threads ve Pazarlama

Threads ve Pazarlama

Threads, Meta şirketinin geliştirdiği ve Twitter’a rakip olarak çıkan yeni bir sosyal medya uygulamasıdır. Instagram kullanıcı adınızla hesap oluşturabilirsiniz. Takip ettiğiniz kişilerle metin, fotoğraf ve video paylaşabilirsiniz. Uygulamayı App Store veya Google Play Store’dan indirebilirsiniz.

Threads Uygulaması Nasıl Kullanılır?

Threads uygulamasını kullanmak için öncelikle bir Instagram hesabınızın olması gerekiyor. Sonra uygulamayı App Store veya Google Play Store’dan indirip Instagram kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Takip ettiğiniz kişilerle metin, fotoğraf ve video paylaşabilir, beğeni ve yorum yapabilirsiniz. Fikirlerinizi metin üzerinden dile getirebilir, zincir gönderiler oluşturabilir ve herkese açık sohbetlere katılabilirsiniz. Ayrıca paylaşımlarınızı Instagram Story’de de paylaşabilirsiniz.

İlk kez giriş yaptığınızda, profilinizi kendi isteğinize göre düzenleyebilirsiniz. Profilinizde 500 karaktere kadar gönderiler, en fazla 5 dakika uzunluğunda gifler ve videolar paylaşabilirsiniz.

Threads ve Pazarlama İlişkisi

Kısa formda blog yazma konusunda Twitter’ın hakimiyetine meydan okuyan bir platformdur. Threads, markalar ve sosyal medya yöneticileri için farklı içerik oluşturma ve SEO avantajları sunacaktır. Ancak henüz reklam alanı satın alma seçeneği sunmuyor. Bu nedenle pazarlama evreninde nasıl karşılık bulacağı henüz belirsizdir. Ancak yakında trendler bölümü, gelişmiş arama ve DM özelliği gibi yeni özellikler ekleneceği söyleniyor. Eklenecek özelliklerle birlikte markalar ve içerik üreticileri daha fazla sponsorlu çalışmalar yapacaktır. Bu sayede daha geniş kitlelere ulaşılacaktır.

Platformun ilk kullanıma açıldığı zamandan itibaren yerini alan markalar ve içerik üreticileri düzenli olarak paylaşım yapmaktadır. Söz konusu markalar bu platforma uygun bir iletişim dili ile kendilerine yeni takipçiler edinmektedir. Reklam faaliyetleri başlayana kadar düzenli olarak içerik üretmek artı sağlayacaktır. Tüm bunlarla birlikte işletmelere bir dizi fayda sağlamaktadır. Bunlar;

  • Marka Farkındalığı ve Tanıtım
  • Hedef Kitleniz İle Bağlantı Kurma
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Etkileşim ve Viral İçerik
  • Ürün ve Hizmet Tanıtımı
  • İçerik Pazarlaması
  • Pazar Araştırması
  • Rekabet Analizi

Sağladığı bu faydalar beraberinde daha güçlü bir marka imajı çizmeyi, kampanyaları yönetirken daha geniş ve doğru ilgi alanındaki kitlelere ulaşmayı, bilinirliği arttırmayı sağlayacaktır. Bunları dikkate alarak

Threads indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Sosyal medyayla ilgili diğer içerikler için buraya tıklayabilirsiniz.

Related Posts